<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3813363\x26blogName\x3dGoblin+Hometown\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://greatgreengoblin.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_BE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://greatgreengoblin.blogspot.com/\x26vt\x3d7028169329268043112', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Goblin Hometown

Time is precious, let's wast it wisely!

I need a hug

Momenteel zit ik hier alleen thuis... en ik moet jullie wel zeggen dat ik bubbly erg mis.ze is op dit moment aan het werken. Die verpleegstrers hebben toch een zwaar leven hè.

Het liefst van al zou ik haar nu een dikke knuffel willen geven maar helaas dat gaat niet. althans dat dacht ik, tot ik dit zag.
Dit is gewoon het ideale knuffelgadget voor ervaren huggers als mijzelf.
't is eigenlijk een shirt met allerlei druksensoren op gemonteerd.Via een draadloze verbinding met een Bluetooth-gsm kan je dan die druksensoren activeren en zodoende een virtuele knuffel geven.

En ik dacht dat een sms sturen met een gsm al hevig was...

Ik ben alvast pro. Dat mag voor mijn part genomineerd worden voor de nobelprijs van de aaibaarheid. Al is er niets beter dan een echte bubblyknuf. Daar kan zelfs geen hightech t-shirt tegenop...




knuffelen op z'n hondjes...

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

posted by Anonymous Anoniem, at 16 oktober, 2006 18:16

Ideaal!!
En als ze thuis is maar even extra knuffelen ;)
X    



» Een reactie posten