<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3813363\x26blogName\x3dGoblin+Hometown\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://greatgreengoblin.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_BE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://greatgreengoblin.blogspot.com/\x26vt\x3d7028169329268043112', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Goblin Hometown

Time is precious, let's wast it wisely!

Great Green autoprobleemke

Daarstraks heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb namelijk een datum afgeproken om een practisch rijexamen te gaan doen voor de auto. Op 18 april is het zover.Net één dag voor het vervallen van mijn voorlopig rijbewijs. Het kon niet vroeger zeiden ze aan de telefoon

En...ik zie het niet zitten. Autorijden zit echt niet in mijn bloed en moest het er wel inzitten zou ik er zeker antistoffen voor ontwikkelen. Maar ach, we gaan ervoor. Ik zie wel wat het zal worden.
Als de pedalen wat willen meewerken en het ding in de goeie richting draait is er nog hoop.

wat zou het leven toch simpel zijn moest iedereen met de trein reizen...

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

posted by Blogger C'est Lavi, at 01 juni, 2006 20:17

Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe dit is afgelopen (ben zelf ook bezig en het wil maar niet lukken haha). Liefs, Lavi    



» Een reactie posten