<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3813363\x26blogName\x3dGoblin+Hometown\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://greatgreengoblin.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_BE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://greatgreengoblin.blogspot.com/\x26vt\x3d7028169329268043112', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Goblin Hometown

Time is precious, let's wast it wisely!

Nieuw jobke























sinds enkele dagen heb ik een nieuwe job. Mijn vorige job was immers zo deprimerend geworden dat ik wel moest veranderen. Voorlopig is het tijdelijk maar we zien wel wat de toekomst brengt hè.

Op zich is het wel een ervaring.
't is een piepklein bedrijfje waar buiten mij nog twee andere mensen werken. Enfin, mensen? Eerder neanderthalers. Ik weet niet hoe ze het volhouden want ik zie ze zelden iets eten gedurende de dag. En terwijl de andere zich rechthouden met sigaretten en cola, brengt GGG z'n middagpauze boterhammetjesgewijs door.

Maar ach we mogen niet klagen. Ben aan een website bezig voor philips. Je kan em al voor een stuk zien door op de bijgevoegde link te klikken.
In zoveel talen dat die site moet komen ...'t is niet te doen.gelukkig wordt hierdoor mijn kennis van het zweeds, bulgaars en tsjechisch weer wat opgefrist...
wordt zeker nog vervolgd maar voor nu eventjes genieten van het weekend!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »

posted by Blogger C'est Lavi, at 19 maart, 2006 19:12

Gefeliciteerd met je nieuwe baan GGG! Hoe bevalt het?    



» Een reactie posten